Wednesday, August 18, 2010

Us at Enstek

waduh cam na ley tertinggal hahahha coming soon konon kan ...hahhahah hampun mmg terlupa terus ...ok nih sambungan nya ya . Masa buk Pilla jemput dtg umah mak dia masa tew plak Pak Sutan gie kelas ...so terpaksa la membodek Pak Jemy n Mai utk tlg amikkan hahhahah nasib la kowang ada kalau tak mmg tak sampai la ke Enstek nih
Ha nih la bintang2 kecikl yg join lawatan sambil belajar dari Puchong - Salak Tinggi - Enstek ...hahhaha .
Syasya wat aksi meniarap
Mai mendengar Filla bercerita...mmg tekun teacher mendengar
ha mmg bagus ...2 in 1 terus ...menyusu sambil bercerita ...tukang cerita pun semangat habih la
Filla jgn mare tau aku letak gamba nih hahhahahah kiut per
wah berjubah bagai ...pilla nampak sangat kuwus
Mai n zaimi ...eh Mai n Aqil
Wah terasa cam hari raya ...
ha masing masing dah cukup korum 2 anak ...nanti ley plan sesama utk batch 3 ...Filla nko kena tgu sebab nko baru banak kan akakkaka
Aqil termenung jauh nampak ...cari aweks ke
wah panjang tew laman belah tepi ...suka la tgk batu2 putih nih
nih dry kitchen nya ...wet kitchen tak sempat amik ...ramai org . Harus la mak malu malu sket kan ...kalau umah pilla mak slamba je tapi nih umah mak dia da ....kaver kaverrrrrrrr
ha nih dak Amani ...yg baru bangun tido

sangat kenyang la makan ...bebudak nih pun makan banyak

suka sangat frame gamba tew n lampu nye sangat lawa laaaaaa




3 comments:

W. Hidney said...

untungnya dapat mak yg pandai pakai kamera. melambak2 la photo album anak2 :)

Miss Moon said...

hahahah tew la kan mak dia masa kicik pun tak banyak gamba hahahah .

pakai je apa sumber yg ada ...anak anak ada dpn mata apa apa mmg amik gamba dia org dulu

And im so happy that i managed to captured all those special moment

happy2gether said...

Moon...mai suker sgt tgk gambo2 nih..xpe tak susah pon amik Moon, otw jek..leh tlg tunjuk jln..eheh

Moon mai suker gambo Syasya meniarap tu...gambo2 yg mai ada pon mai nak leh? tlg email, kalo byk burntkan leh?ehhehe tq tq....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...