Friday, December 05, 2008

Annual Dinner - Cusplay

Arghhh aku nak jadi apa neh . Nak jadi sailoor moon ke ...adeh mau termuntah semer org . Dah la skirt sailoormoon tew paras2 pungkoq ja . Tak rela la i dah la peha cam ayam blanda kan ...ekekke kang tak pasal pasal ada org tangkap aku masukkan dlm oven ...buat santapan di malam christmas ...ohhh tidak . ...apa ingat aku neh ayam belanda jadian ke akakakakkak kok kok kok kokkkkkk

Asal la tmnet neh pilih tema nih ...pening nak jadi apa . Habih la aku duk mengoogle apa menatang cusplay neh . And yeah all the custom are super dooper seksi . Yo la semer watak kartun or animasi semer nya nak buat poms pms dalam tew nampak mengiurkan . Nak tarik perhatian penonton gamaks nya .

Isk pun kalau tgk citer totally spies misti dia suka ...dia kata kakak cantik ...kakak cantik . A
nak moon yg 3 tahun nih pun pandai kata katun tew cantek ...adeh Susah susah sangat kang jadi sponge bob kang ...baru la malam dinner tew aku kebulor sebab tok ley makan ...hahahhah satu kerja laks kan ..bila time makanan sampai kat m eja ..mula la sebuk nak bukak kotak tew ...hahhahah kalau jadi si Patrick tew pun nyanya dah la tak nampak lubang utk mulot ...tang mana nak suap makan n minum ...ermmmHa cam nih pun bagus kan . Amik je la mana mana kotak server kat opis nih then cat kaler kuning then amik je mana mana tape buat je pangah2 cam tew . Sangat menjimat kan . Bab kuar2 duit neh mmg liat sket ...hik hik . Sah sah mmg takkan menang pnyer .

Nanti la tgk la cam na ...19 hb dinner nyer . Tak pon tak yah jadi apa apa la ...jadi diri sendiwi akakkakak tapi tak best la plak kan ...nanti tgk org lain bagai nak rak bergaya mula la jeles kan ...nanti la tunggu je la...nanti balik kajang kena tanya mama la . My MIL sangat creative tau ...untung2 bodek mama lebih2 buley la dia jahitkan something for me ekekekek


Ni gambo dinner last time ..org org tm net neh sangat sporting tau . Nih last pic Mai ngan TM Net sebab lepas tew Mai ke TM

7 comments:

Filla said...

mooooooooooooooooonn..bestnyer... ila hover siot...arini nak kuar awal nak gi usha costume kat ampang!!! hahaha.. dinner ko baper hb?? aku pon ada dinner 18hb malam kat "istana yg dipenuhi kuda keemasan"heheheh... tp tema aku biasa jek.. 'tradisional'.. gomen..ko pempaham jeklah... heheheh.. update kedian yer kalo ko dah ada costume!!

Miss Moon said...

fillllllllllllll

aku dinner 19 kat cyber niih je ..

nko tlg la servey sama ..mana tahu aku ley jadi fiona shrek tew ke ...jadi pikachu ke ...doremon..

Willie a.k.a Reptoz said...

Ini lah problemnyer, when company dinner suroh kite pakai costume. Pening pening. Jadi sailormoon pun okey gak. Hehehe

Miss Moon said...

aku silap paham ...aku ingat nko

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wahhh sure comelll ..moon nanti updates tau psl costume nie ;-)

Anonymous said...

helllo kak moon. thanx for dropping by at my photoblog. saya dah lamee tak amik2 gamba. dah tak de masa sebab tak lame lagi sy pulak nak kawin. hehe. (lagi 12 hari je. gagagagaggaga :P *nervous*) so maybe later lepas kahwin ni sy akan cuba stat balik.

Azie Rad said...

aku pun nak g sevay costume kat time square...aku nak jd cat women lah...bak suggestion ko tu....ok gak...hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...