Wednesday, January 21, 2009

bila org kunyer dah siap



Lawo kan kabinet dia ...ini bukan saya punye . Saya kunyer masih dalam pembikinan ...hahahha bila dah siap baru moon letak kat sini hokey ....rasanya nanti kena bagitau la tuan umah nih hhahahhah encik saya slalu masuk umah encik masa tgh pasang cabinet nih hahahhaha. Ater nya kuar pintu blakang terus jln sket masuk umah dia . Dijadikan sumber inspirasi

Si Tauke tew duk sibuk suh tgk grill umah nih ...aduuuu grill 1 umah harger dia RM 6k utk wrought iron cam nih. Pandai la nko kempen suh aku amik cam nih jugak ...sapa nak bayar
itew 6 ribu? akak tak derrrrrrr . Tapi ok gakskita org nyer grill tak der la lawo cam nih ...simple jo hahhahah hok muroh n paling simple . Kata la apa pun ...senang org nak mencurik ke hapa ...org kalau nak mencuri nih tebal mana pun besi nya mencuri jugers ...tawakal je la n amik la langkah2 berjaga jaga ...hi hi
Proses mengecat ..cam canting batik pun ada gak gaya mamat nih mengecat . Misti dia cat ngan tekun sebab dia ingat aku neh tuan umah neh hahahhah padahal jiran joooo . Sepul nko kata nak gambo grill kan ...nih khas aku snap utk nko .

Nanti bila KC n grill dah siap moon letok gambo nye kay

5 comments:

nydia-mama akif said...

wahh...mmg cantik kitchen cabinet tu moon....mesti mokcik tgh bz menchantekkan rumah skg ek.....seronoknyeeee dia.....

Kasih Aleeya said...

waa moon.... sonoknyer...ko amik jer gambo umah org tu... aku plak nak tgk dari ko plak..kita pass2 ler..hahahaha.... mahainyer grill harga tu... 6k? cemana ler aku nak sediakan duit byk tuh... hahahah... ko mesti sgt suker kan moon... tp kalo kita ada duit..waaahhh konpem lg sedap gi tunjuk jer nak aper kan kan kan?

Miss Moon said...

Fil aku plak nak dapat kan khidmat nasihat nko n radie ...sebab kowang mmg pandai hias umah . Jeles aku t gk umah nko kat putrajaya ...sangat cantek hokey cam showroom ...

genny said...

bestnyeeeeee moonnnnn....

Marsha~ said...

bestnyaaaaaaaa... mesti sakan pindah brg2 kat rumah abru ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...