Wednesday, September 28, 2011

Fast recovery ya Eirdeena dear



pic credit to Adi Nang


Alhamdulillah pembedahan baby Eirdeena berjalan lancar . Ya Allah cam nak menitik air mata nih tgk gamba di atas ...sesungguhnya ujian Saiful n Aida amat la hebat . Insyaallah Eirdeena akan membesar ngan sihat .

Syukur kerana ada hamba Allah yg mendermakan injap jantung nya buat Eirdeena . Moga roh si penderma itu tenang di sana kerana sesungguhnya beliau telah memberikan cahaya kehidupan baru buat si kecil ini .

Eirdeena telah di discharge petang Isnin dan sekarang berada di rumah nya di Rawang n akan di kuarantin buat tempoh 6 minggu . Kami semua doakan agar Eirdeena cepat sembuh . Saiful n Aida sesungguhnya kamu berdua sangat kuat kerana berjaya menempuhi ujian yg maha hebat ini .

Kami semua doakan agar Eirdeena cepat sembuh dan membesar dengan sejahteranya....... dan boleh main berlari2 ngan abg Isk n kak Yaya

12 comments:

ratna said...

semoga cepat sembuh eirdeena sayang..

azlin mrs'Hairil said...

ya allah...tertahan alyn tgk kesan jahitan tu...apatah lagi bb yang menanggung kesakitan itu...semoga bb eirdeena cepat sembuh :'(

c genk bah ne said...

semoga bby eirdeena cepat semuh, dan aida dan suami tabah menghadapai ujian ini..


MENARIK DI genkcorner.blogspot
JOM BACA


1 ORANG TUA BIAR TERUS BEKERJA,ORANG MUDA BIAR TERUS MENGANGGUR

2.MAAF!!SAYA TAK LAYAN BLOGGER FOLLOWER CIPUT

3.GAMBAR GIRLFRIEND AMIRUL HADI ZAINAL

A.I said...

Ya Allah..sedihnya tgk baby tu =( semoga Eirdeena cepat2 sembuh..

La Petite Cherie ♡ said...

Subhanallah, may she has a speedy recovery ameen <3

missbby said...

sungguh tersentuh nengok gambar kesan jahitan tu..ya allah tak taulah kalau saya jadik ibunya, tak tau samaada saya kuat atau tak..semoga baby saiful dan aida cepat sembuh..AMIN

Anonymous said...

sy yang operate czer pun sakit kat seminggu menahan..ni kan plak baby kecik..siannya..sabar yer sayang...

aEn+aReaL=Ryan said...

kesian baby nie..get well soon baby Eirdeena..

Mommy Gaban said...

Ya Allah...saya yang dewasa ni kena caesar pun sakitnya Ya Rabbi, inikan pula bayi sekecil baby Eirdeena. Major operation pulak tu..dah la anak saiful dan aida ni sebaya anak saya, beza umur sehari je..

Semoga cepat sembuh ya Baby Eirdeena...dan boleh minum susu byk2 dan jadi chubby mcm Baby Daniel.

bieyah ahmad said...

smoga bby nie sehat hendak nye slps nie..ya Allah xdpt byg kn if my baby kne cmnie..sy xsecekal saiful n aida....yg sentiasa tabah...YA ALLAH ko permudahkan la aktiviti eirdeena..smoga die dpt menikmati khdupan sprti bby lain..aminn

fazilzura said...

waaaaaaaaaaaaaaaaa sodih nye tgk baby tu , siap ado bekas jahitan YG BESOOOOO kt bdn dia

siti fairos jaafar said...

get well soon eirdeena..rs nk nangis tgk pic 1st tu..huhu..