Thursday, November 24, 2011

comey nya




alahai berkenan nya la kat benang benang nih ...huk huk ...pasnih kena cepat2 sambar la kat SINI

berangan la konon nak beli sampai 2 3 ada ke masa nak mengkait wahai puan Moon oooiiiiii

7 comments:

notti netti said...

uish..cantiknya kaler yang tengah tu.....

Mimy Hamid said...

cantik moon buat cekak..me nak nak.

Nadiah said...

cantik tapi tak panda mengait sangat..huhuhuhu

Ardini Humaira said...

siyes cantik! kenannye dni tengok :)

aimaniman said...

masa sentiasa ada yg x ada tu mood plus kerajinan, macam akak ni.. rajin tu asyik x da je...

aishluveaqish said...

ni akak nk wat cekak agi ke....nk order cmne.....

aishluveaqish said...

cutenyeeee......