Friday, February 22, 2013

Cayang la abg Isk

Semalam tapau KFC je utk dinner sebab mummy tersangat la "rajin " nak masak plus bapak dia org nak KFC kata nya terkenang2 dek kerangupan KFC hot n spicy tew ...bebudak nih apa lagi on aje la .

So Moon pegi la tapau ...Isk n Yaya duk tgu dlm kereta ngan daddy dia org . Cepat je sebab lom gaji kan so org pun kurang . Cer pegi time org gaji ...manjang je habis ayam kat KFC Salak Tinggi tew pfffttt ....So lepas dah tapau masuk la keter balik

Sutan : Awak tahu tak tadik Isk wat lawak

Me : Napa plak

Sutan : Yaya duk pakai spec itam awak kat depan nih . Masa tew Isk dia duk baring kat belakang ....pastuh saya kata la ....LAWA NYEEEEEEEEEEEEE ..........tetiba Isk cepat2 bangun pukul bahu saya ...

    Isk : Daddy nniiiiiiiiiiiiiiiiii ....mana mana yg lawa tew ........mana ? ( sambil tgk kot tingkap ) ayoooo daddy nanti Isk bgtau mummy ........ ( muka tak puas hati )

Me : Gelak je (  sambil 2 thumbs up kat Isk )

Sutan : Dia ingat saya duk tgk pompuan mana ntah n saya kata lawa nyaaaaaaaaaaaaa padahal saya duk kata kat yaya ..........alahai sayang nyer anak awak kat awak

Me : Bukan sayang saya je tapi kita sayang kita berdua

hi hiiiiiiiiiiii terus rasa nak peluk abg Isk ketat2 ..................ekekekkekek 

4 comments:

Kniedaz said...

Amboi....jaga mummy dia sungguh....bagus isk ni

nurayunni said...

wah untung ler anak memahami ibu..hihi

Lenny said...

sweet nya isk niiii.... good boy!!

Ibu Lala said...

Untung mummy ada anak cam isk..