Thursday, April 19, 2012

terserempak ngan blog readers

hiks last few weeks bawak Umi ( adik Sutan ) gie Bagan Lalang ....belanja dia makan seafood . Kami mmg acara tetap adalah ...jom makan ikan bakar kat Bagan Lalang hahahhahah . Mentang la nak gie sitew dalam 30 min je kan dr umah sesuka ati je suh Pak Sutan bawak . Isk dengar je nak gie Bagan Lalang nih kemain suka la dia . Sebab 4 5 ekor sotong tepung tew dia ngan Yaya je vley habis kan ...

Ngan gigihnya balik kije amik anak anak kat nerseri n terus ke Bagan Lalang . Sampai sana terus laju laju pilih sutun ikan n etc ...makanan siap je terus zap zap makan ...perg mmg sedap ikan bakar tew cicah plak ngan sos kicap yg bikin mulut kowang pas tew cam pakai lipgloss ...kepedasan punya pasal ..

Duk lalu lalang sitew sekalik ada adik nih tegor...ni kak Moon ek . Hu hu malu mak sebab mak mmg comots muahahhaha lepas makan . Japs jap Isk nak berak jap jap yaya nak kincing ...pastuh ngan panas nye ....tp makan tetap laju je hahahha

Thanks Adik Siti Aida sebab tego akak n siap bergamba ...kan akak dah kata terus akak giant di sitew sebab adik adik semer kecik molek orgnya ....

Aida siap duk perati Isk ngan Yaya lagi sebelum tego . Misti dia takut silap org hahahhaha . Anak anak ai plak kemain la suka main basuh tangan jap jap gie basuh tangan . Tew lom masuk lagi kunjungan ke tandas hahhaha

Gamba di cilok dr blog Aida ...akak cilok ya ....huuh huuuu

8 comments:

aZeeMaH said...

fofular gituuuu

ahakssssss

are_lin@yu said...

hehe bezkan kalau mcm ni..sllu jpa dalam blog ja..

Kuazue Mohd said...

wah siyok nyer jumpa...

eRiNsZ said...

wawawawawaw best nyer n klo erin plak yg jumpa musti erin jerit MOOOOOOOnNNNNN kekuat... ko jgan memalu kucin plak eak..

Cik Eka said...

tinggi tul kak moon...

tula skang ni senang je nak pastikan betul atau tak blogger tu,tengok je anak2 dia..

hehe..

siti aida said...

cilok je kak. saya tak kisah. hehehe. teruja dapat jumpa akak. :)

siti aida said...

cilok la kak. saya tak kisah pun. hehehe. teruja jumpe akak. tengkiu tau kak sudi singgah blog saya yang tak seberapa tu. hehe. saya pun balik keje terus zasssss pegi bagan lalang.

sehari tak makan, kosong kan perut semata-mata nak pegi makan kat situ. :)

muffy said...

phehh cam celebrity plaks