Tuesday, March 22, 2011

Ahad - Ranggo

Sian Isk ngan Yaya ...Ahad baru dapat spend time ngan mummy n daddy ...me n sutan try jugaks bawak dia org kuar . Yer la cuti sekolah seminggu duk umah je bebudak neh ...so bawak la dia org ke Alamanda ...bagi main game sampai dia org bowink ..then kasik makan kenyang2 ...kasik dia org lari puas2 ....sempat masuk kereta tido lagi akakkak ...then masuk wayang kol 5 15 pm tgk Ranggo ....
Abg Isk n Yaya
Yaya nak jugers bergamba ngan rabbit nih...sebab nya topi rabbit tew kaler fink
Isk pun nak jugaks sebab ayam tew pakai pistol
pas ni mummy n daddy bawak Isk ngan Yaya gie tgk Mars need Moms plak kay
Isk tanya sama tak cam muka uncle blakang tew
pastuh kung fu panda plak ...

Habis tgk wayang bawak dia org lepak kat Cofee Village...makan makan ...Isk duk kat kolam mancing tgk org mancing ...skalik masuk kereta dedua ajak balik ....jom la balik umahhhhhhhhhhhhhhh akakakka dedua kepenatan...sampai umah terus tido ...ekekekekke

3 comments:

mummy_ayu said...

lama tak bawak Ian tgk wayang..dia pu dah sibuk tanya..bila nak tgk wayang gelap lagi...? best tak citer nie..?

Miss Moon said...

ok jugaks tp sedikit bowink la akakkak sebab isk tgk sambil nongkat dagu ....citer neh slow sket

Alin Marlini said...

Alin pun baru tengok ahad jugak kat GSC OU...