Monday, January 21, 2013

Hari nih Bday Rafiq

21 Jan .. Rafiq's 2nd Birthday

Happy Birthday to u ....
Happy birthday to u
Happy Birthday to Rafiq
Happy birthday to u


Sabtu , Mama n Papa ada kat umah Talib . Mama pun dah ckp nak suh kita org pegi umah Talib saja la kan makan makan kek tak pun kuar gie mana mana sambut bday Rafiq . Bday dia hari nih sebenarnya tapi sebab hr nih Mama ngan Papa dah balik Taiping so buat cepat sket .

Mama kemain la dah pesan .. yg mama tak masak apa . Nanti ptg pas talib balik kije kita kuar je pegi makan kat mana mana . So hasrat di hati tew kemain la nak wat nasik dagang tapi mengenang kan nak mengukus dlm keadaan sakit pinggang ...maka baik lupakan je la . So Sutan kata Rafiq kan suka nasik ayam ...apa kata wat nasik ayam je . So pg sabtu tew wat je nasik ayam ...ptg sket baru pegi Balakong . Sebab harus la pagi sabtu tew banyak kije nak kena buat ...urusan umah tangga pun banyak nak kena siap kan . So lepas dah setel terus pack2 makanan ...ngan periuk nasik sekalik bawak ...n off kita org gie Balakong

sebab makanan dah banyak so sila la sambut di umah hahahhahah sebab semer org perut dah penuh hahahhaha .

Talib belikan kek utk Rafiq . Masa semer nyanyi utk dia kemain malu la dak bam bam tew ...siap cium papa dia lagik ....

Ada banyak gamba tapi tak sempat nak upload lagi ...so kasik teaser dulu ya . Mlm kang ai upload lagi gamba bday boy tew .

Link masa majlis doa selamat n hari jadi rafiq 1 thn last year 

6 comments:

Angah said...

sekejap je kan,...
hapy birthday rafiq,
moga menjadi anak yang soleh....

linalucx said...

happy besday rafiq...!!!
semoga jadi anak yang baik dan soleh..
besday rafiq same dengan arwah ayah saya..
8 februari ni genap setahun ayah saya meninggal...

Syahidah Ishak said...

Happy birthday Rafiq!!!!

Asfaliza Mohd Yatim said...

happy 2nd besday Rafiq!!!! ala tome tome!!!

Syue Mustafa said...

Selamar hari jadi Rafiq. Semoga menjadi anak soleh yang berjaya di dunia & akhirat.

AbbotCottage said...

Rafiq, selamat hari lahir.
Muahssss...!!!

(actually takde ayat yang boleh menggantikan perasaan aku saat ni bilamana aku terpandangkan Rafiq.)

Auntie sayangggg Rafiq.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...